Servatur Waikiki
Położenie
Playa del Ingles, w pobliżu supermarket, bary i restauracje, przystanek autobusowy, ok. 450 m od Pacha Gran Canaria, ok. 1,1 km od plaży, ok. 2 km od pola golfowego, ok. 5,5 km od latarni morskiej w Maspalomas, ok. 6 km od Aqualand Maspalomas, ok. 15,3 km od Plaży Kochanków, ok. 26,3 km Port Mogán, ok. 29,5 km od lotniska, ok. 55 km od Pico de Las Nieves
Plaża
piaszczysta, publiczna, łagodne zejście do oceanu, leżaki i parasole (płatne)
Pokoje
Standard: ok. 25 m2,klimatyzacja, TV-SAT, telefon, sejf (bezpłatny), internet Wi-Fi (bezpłatny), łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów), balkon/taras
Superior: ok. 25 m2, telewizor z 40 calowym ekranem, zestaw do parzenia kawy/herbaty, czajnik elektryczny, umeblowany taras/balkon, wyposażony podobnie jak w pokojach Standard
Sport, Relaks, Rozrywka
Bezpłatnie: basen z podgrzewaną wodą, leżaki i parasole słoneczne przy basenie, siłownia/sala fitness, zespół animatorów, siatkówka plażowa, pokój gier
Płatne: kort tenisowy, bilard, rzutki, tenis stołowy, masaże, jacuzzi
Dla dzieci
mini klub, brodzik ze zjeżdżalniami, plac zabaw, łóżeczka (na życzenie), opieka nad dziećmi (płatna)
Wyżywienie
All Inclusive oferuje – śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami/popołudniu/w ciągu dnia przekąski, kawa, herbata, ciasto, lody/lody dla dzieci. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinahc wyznaczonych przez hotel.
Restauracje i bary
2 restauracje, 2 bary
Dodatkowe informacje
5 budynków, 7 pięter, 497 pokoi, lobby z recepcją całodobową, winda, internet Wi-Fi,salon fryzjerski (płatny), kiosk, pralnia (płatna), klimatyzacja, sejf hotelowy, punkt wymiany walut, parking (bezpłatny)
Informacja
Dostępność poszczególnych świadczeń infrastruktury w hotelach w sezonie zimowym od listopada do końca kwietnia (takich jak baseny zewnętrzne, aquaparki, bary i restauracje zewnętrzne, place zabaw, animacje) uzależniona jest od warunków pogodowych.
Cena zawiera - oferta z przelotem:
Bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, bagaż podręczny - dotyczy lotów rejsowych, bagaż podręczny i główny - dotyczy lotów czarterowych, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg opisu, obowiązkowe ubezpieczenie (KL i NNW), Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, opiekę rezydenta, podatek VAT.
Cena nie zawiera - oferta z przelotem:
Wydatków własnych, świadczeń niezawartych w ofercie i wycieczek fakultatywnych, bagażu rejestrowanego oraz miejsc obok siebie w samolocie przy przelotach liniami rejsowymi, opłaty klimatycznej - jeśli taka występuje.
Cena zawiera - oferta dojazd własny:
Zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg opisu, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NNW), podatek VAT.
Cena nie zawiera - oferta dojazd własny:
Wydatków własnych, świadczeń niezawartych w ofercie i wycieczek fakultatywnych, opłaty klimatycznej - jeśli taka występuje.
Informacja o bagażu:
- W przypadku przelotów samolotami czarterowymi cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż główny 20 kg;
- W przypadku przelotów samolotami rejsowymi w cenie jest tylko bagaż podręczny, a bagaż główny jest dodatkowo płatny (o cenę bagażu zapytaj konsultanta - tel. 71 3405050). Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.
RyanAir:
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25 cm). Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20 cm) - Usługa EXBAG. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
WizzAir:
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20 cm). Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23 cm) - Usługa EXBAG. Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg i 32 kg.
LOT - samolot rejsowy:
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm) oraz małą torebkę (40x35x12 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 23 kg.
EasyJet:
Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 15 kg i 23 kg.
Miejsca w samolocie:
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie są przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.