HOTEL Velamar Boutique Hotel
Naszym zdaniem
Kameralny hotel oddający do dyspozycji gości 73 pokoje. Dobra
lokalizacja pomiędzy wioską rybacką Olhos d' Aqua oraz słynną plażą
Santa Eulalia.
Położenie
900 m od plaży, 5 km od centrum Albufeiry, 30 km od lotniska
Wyposażenie
Lobby z miejscami do wypoczynku,
całodobowa recepcja, taras słoneczny, restauracja z kuchnią portugalską
i międzynarodową, bar, bezpłatne łącza Wi-Fi, winda, pralnia za opłatą
Pokoje
DOUBLE/TWIN CLASSIC ROOM - standardowy
pokój dwuosobowy z łazienką, powierzchnia 15 m, klimatyzacja, TV,
telefon, czajnik elektryczny, minibar, sejf
DOUBLE/TWIN CLASSIC ROOM WITH BALCONY - standardowy pokój dwuosobowy z
łazienką, powierzchnia 20 m, klimatyzacja, TV, telefon, czajnik
elektryczny, minibar, sejf
Wyżywienie
BB - bufet śniadaniowy
Sport i rozrywka
basen odkryty
Dla dzieci
plac zabaw, brodzik
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami
lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer
lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie
wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę
lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób
przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Opłata klimatyczna
W Portugalii pobierana jest
opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy
zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o
długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku
ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low
costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład
lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać
ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane
uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same
jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy
możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych
taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata
podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie
zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są
rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i
wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli
uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu
polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ
ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się
polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa
polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.
Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do
kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób
sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na
podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen,
zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.
Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej
zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np.
decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po
utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z
tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel
prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.